close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

היתרונות של מחוללי חנקן בעסק שלכם

מערכת שורשט תמוז, תשפג28/06/2023

אי אפשר לייצר חנקן במפעל אך אפשר לסנן אותו מהאוויר החופשי, באמצעות מחוללי חנקן, עליהם נדבר במאמר זה

תגיות:
צילום: freepik
לגז החנקן יש מעלות הייחודיות רק לו, ולכן הוא גז שימושי ביותר בתעשייה. בגלל שהתכונות שלו כל כך ייחודיות, אין לו אח ורע בתעשייה והוא אחד הגזים החשובים ביותר במגוון רחב של תחומים.

לאור זאת, יש כמה אפשרויות להשתמש בחנקן. או לקנות אותו במיכלים ולהשתמש בו, או... לייצר אותו. כמובן, אי אפשר לייצר אותו במפעל של עיבוד מזון, למשל, אך אפשר לסנן אותו מהאוויר החופשי, באמצעות מחוללי חנקן, עליהם נדבר במאמר זה.

למה משמשים מחוללי חנקן בתעשייה?
ישנן מספר רב של תעשיות המשתמשות בחנקן, ולכן במחוללי חנקן:
1. מזון ומשקאות: באריזת מזון, החנקן מונע חימצון וקילקול, וכן היווצרות של חרקים. כך הוא מאריך חיי מדף של מוצרים, וחוסך כסף רב למשק. במשקאות כמו בירה, החנקן משמש ליצירת קצף.
2. רפואה: החנקן משמש גם כאן למניעת חימצון של המוצרים, וכן הימצאות של חנקן מונעת מגע עם גזים נוספים העלולים לפגוע בתרופות. חנקן משמש גם לקירור והקפאה מהירים של רכיבים ואיברים במקרה הצורך (ביציות למשל), ולחיטוי וטיפול בפצעים קשי ריפוי.
3. אלקטרוניקה: גם כאן החנקן מונע חימצון של רכיבים רגישים. הימצאות של חנקן מאפשרת יצירת סביבה ללא חמצן הפוגע ברכיבים רגישים והורס אותם.
4. תעשייה כימית: החנקן מאפשר סילוק של גזים בעייתיים בצנרת ובמיכלים, ובכך מאפשר סביבה אינרטית כדי לאפשר ייצור או ניסויים בצורה בטוחה ויעילה.
5. נפט וגז: החנקן משמש להגברת הלחץ בבארות הנפט, כך שיותר נפט צף על פני השטח, וקל יותר לשאוב אותו. הוא משמש גם כאן ליצירת סביבה אינרטית במיכלים וצנרת לפני עבודות ותיקונים.

גז החנקן כל כך משמעותי בתעשייה בכל התחומים, ונצרך בכמויות מוגברות, ולכן מחוללי החנקן מהווים בשורה גדולה לתעשיות אלו.

מהם היתרונות של מחוללי חנקן ביחס לאופציות האחרות?
? מחיר כספי וסביבתי: מחוללי חנקן הם אופציה זולה וחסכונית ביחס לשיטות הישנות, מכיוון שהוא חוסך עלויות של מילוי חוזר והובלה של הגז. לאורך זמן זו השיטה הזולה והפשוטה ביותר. בנוסף, נחסך זיהום אוויר המלווה בשינוע של הגזים בדרך המסורתית, שזהו שיקול חשוב בפני עצמו.
? בטיחות גבוהה: מחוללי חנקן מבטלים את הסיכון בשינוע של חנקן ממקום למקום אם במבנה גזי ואם במבנה נוזלי, וחוסכים סיכון במקומות העבודה עצמם.
? טוהר גבוה של חנקן: מחוללי חנקן מייצרים גז ברמת טוהר גבוהה ביותר, ובאמינות גבוהה, כך שאפשר לסמוך עליהם ולהעזר בהם גם בתחומים חשובים כמו רפואה ומזון.

מחוללי חנקן קונים ב- פי. איי. טי. בע"מ

מחוללי החנקן שלנו מעוצבים בצורה ייחודית ומודולרית, המאפשרת הרחבת המערכת לפי צרכיכם בפשטות ובקלות.
חברת פי. איי. טי. בע"מ נוסדה לפני למעלה משני עשורים, ועוסקת בשיווק מכשירי מדחס אוויר דחוס תעשייתי ומחוללי חנקן. אנו מחזיקים ב-10 ניידות שירות בפריסה ארצית, ובבית מלאכה איכותי במיוחד, ונותנים שירות של מכירה ושירות שוטף, אחזקה מונעת ואחזקת שבר.

אנו זמינים לכל שאלה ובירור, ונשמח להתאים לכם מחוללי חנקן שיתאימו לצרכים התעשייתיים שלכם בדיוק. אנו מלווים את הלקוחות שלנו במהלך הרכישה ואחריה, כך שתוכלו להיות רגועים שאתם בידיים הטובות בשוק.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה